Nov 3, 2012

Nobuaki's Cloud Guitar!

 
I tried to translate what I could from Nobuaki's facebook page for info about his cloud guitar. He said he bought this guitar at a Ikebe dealer in Tokyo which is basically a musical instrument store but that's all I know about the history of it. It doesn't look like Schecter or a Esp Edwards/Sugizo so I'm guessing it was handmade by someone. Anyway it's a beautiful cloud guitar and I love the metallic purple and blue/green chromalusion paint job! The pickups are EMG's I believe. He also had a photo of a black mini cloud as well so I added it to the post....thanks to Nobuaki for all the info about this very unique and awesome cloud guitar! I hope this post translates well!
 
 
私が翻訳しようとした私は彼のクラウド·ギターについての詳細は伸明のFacebookページから可能性があります。彼は基本的に楽器店にあるが、私はそれの歴史について知っているすべてだ東京の池辺販売店でこのギターを買ったと述べた。私はそれが誰かによって手作りであった​​と推測しているので、それはシェクターやESPエドワーズ/ SUGIZOのように見えない。とにかくそれは美しい雲のギターだと私は金属製の紫と緑/青chromalusionの塗装の仕事を愛しています!ピックアップはEMGの私は信じています。うまくいったので、私はポストにそれを加えたとして、彼はまた、黒のミニ雲の写真を持っていた....この非常にユニークで素晴らしい雲のギターについてのすべての情報については伸明のおかげで!
 






No comments:

Post a Comment